• ''It's all about music''
  • April 2012
  • LÄS!
  • Hejsan folkens!

    Jag vet, jag vet... jag suger på att uppdatera... Men det är väldigt mycket med skolan och sånt just nu xD
    Men jag skulle verkligen vilja veta om någon fortfaranade går in hit och kollar efter nästa del? Om ni läser detta och vill att jag ska fortsätta skriva på ''It's all about the music'' så lämna en lite kommentar, tack! Om jag inte får några kommentarer kommer jag lägga ner den, eftersom det inte är särkilt kul att skriva om ingen läser ;) Men annars kommer jag fortsätta skriva, med lite bättre uppdatering dock! :)
    Kram och ha det bra! :)


    Kommentarer
    Postat av: malle

    forsätt med novellen :D

    2012-05-13 @ 12:24:20
    Postat av: Anonym

    Fortsätt :)!

    2012-05-13 @ 17:29:30
    Postat av: tebbi

    jag lser så fortsätta :) hihi

    2012-05-15 @ 15:09:10
    URL: http://tebbi.blogg.se/
    Postat av: Elin

    äääälskar denna, fortsätt! :)

    2012-05-17 @ 23:44:54

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0